آموزش دیجیتال مارکتینگ

نکات روز دیجیتال مارکتینگ رادر وبلاگ من بخوانید

آموزش دیجیتال مارکتینگ

نکات روز دیجیتال مارکتینگ رادر وبلاگ من بخوانید

خدمات سئو نوین مارکتینگ

امروزه  خدمات سئو سایت وردپرس یکی از پرتقاضاترین خدمات آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ است و آمار بالایی از سایت‌ها، با سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس طراحی و پیاده سازی می‌شود. تمامی سایت‌ها به دنبال راهی هستند که با کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارشان در جستجوی گوگل ظاهر شوند. این بدین معنی است که


در صورتی که شما با آن کلمه خاص، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را برای کسب‌وکار خود فراهم می‌کنید. به زبان ساده سئو و بهینه سازی وب سایت موجب می‌شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بالاتر از رقبایتان دیده شوید؛ و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهید!


سئو سایت چیست؟

سئو و یا SEO مخفف عبارت انگلیسی Search engine optimization به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. به زبان ساده، با به کار گرفتن سئو، وضعیت سایت شما بهبود پیدا می‌کند و جایگاه بهتری در لیست نتایج موتورهای جستجویی چون گوگل پیدا می‌کنید. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو جایگاه بالاتری داشته باشد، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و بالقوه بیشتر می‌شود. در واقع سئو سایت یک روش بازاریابی اینترنتی است که می‌تواند کاربران زیادی را به سایت شما جذب کند.


تمرکز سئو بر روی چیست؟

پارامترهای اصلی سئو بر دو نکته تاکید دارند: ۱. ترافیک سایت ۲. نرخ تبدیل


تمرکز بیشتر سئو بر روی افزایش میزان دیده شدن سایت در نتایج جستجوی ارگانیک است. سئو به شرکت‌ها کمک می‌کند رتبه خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بالاتر ببرند، که در نهایت منجر به بازدید بیشتر کاربران از سایت می‌شود که در نتیجه نرخ تبدیل و میزان فروش بالاتر می‌رود.


چرا باید از سئو استفاده کرد؟


کاربران برای خرید، از موتورهای جستجو بیشتر از هر کانال بازاریابی دیگر استفاده می‌کنند


طبق تحقیقات مشخص شده است که ۷۷ درصد از مردم پیش از تعامل با برندها درباره آنها تحقیق می‌کنند. تحقیقاتی دیگر نشان دادند که ۶۰ درصد از کاربران تمایلی به برقراری ارتباط با مسئول فروش ندارند. و ۶۲ درصد از افراد معیارهای خاصی برای انتخاب فروشنده مناسب دارند.


سئو سایت (Search engine optimization) یک دانش فنی است که پیاده سازی آن یک نسخه عمومی نداشته و موفقیت آن بسیار وابسته به تجربیات سئو کارها می‌باشد. برای دریافت مشاوره سئو ، خدمات سئو و بهینه سازی سایت حرفه‌ای به سایت نوین‌مارکتینگ (https://novinmarketing.com/seo/) مراجعه کنید. گوگل با به کارگیری هوش مصنوعی برای افزایش رتبه سایت در گوگل از الگوریتم‌هایی با نام Google Penguin ، Google Panda، کبوتر، مرغ مگس خوار، کافئین ، گورخر، رنک برین و چندین الگوریتم دیگر استفاده می‌کند تا بتواند محتوای سایت شما را به درستی تشخیص داده و به آن امتیاز دهد.هر بار آپدیت شدن این الگوریتم‌ها به معنی حساسیت بیشتر در تولید محتوا،توزیع محتوا و بهینه سازی سایت‌ها می‌باشد.


تاکتیک‌هایی مانند برند سازی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر، همه نقش مهمی در استراتژی جامع سئو دارند.  خدمات سئو نوین مارکتینگ  با مشاوره سئو تولید محتوا سئو شده و سایر روش‌های بروز بازاریابی موتورهای جستجو برای افزایش فروش و بازاریابی در اختیار شماست. کافیست با کارشناسان ما در دپارتمان سئو در تماس باشید. اگر برای سفارش خدمات سئو و بهینه سازی سایت خود به مشاوره سئو نیاز دارید اینجا کلیک کنید و با تیم سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ novinmarketing.comm در تماس باشید


 چرا تمام سایت‌ها به خدمات سئو نیاز دارد؟


گوگل مدعی است که الگوریتم‌های جستجو (سرچ) خود را چندین هزار بار در سال به روز می‌کند. در اکثریت موارد، این به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل آنقدر کوچک هستند که اصلا نمی توان متوجه آنها شد. اما، هر چند وقت یک بار چنان تغییر محسوسی در این الگوریتم‌ها بوجود می‌آید که برای همیشه در نحوه انجام و رعایت اصول سئو در سایت ما تاثیر می‌گذارد. بنابراین هر سایتی قصد دارد در نتایج جستجو ظاهر شود و با سایر سایت‌ها به رقابت بپردازید نیاز به رعایت اصول الگوریتم‌های گوگل دارد . در ادامه چهار الگوریتم معروف گوگل را معرفی میکنیم.


الگوریتم پاندا

گوگل برای قدردانی از صفحه‌های با محتوای با کیفیت و دور کردن صفحه‌های بدون کیفیت، الگوریتم پاندا را ایجاد کرد.


سطح کیفیت محتوای موجود در یک صفحه وب، نقش مستقیمی در رضایت کاربر هنگام مرور نتایج جستجو دارد. هدف گوگل این بود که شرایط را برای میلیون‌ها کاربر پلتفرم جستجوی گوگل بهبود بخشد تا این کاربران بتوانند مستقیما به اطلاعات مفید دسترسی داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با الگوریتم پاندا به لینک زیر مراجعه کنید


https://novinmarketing.com/article/panda-algorithm/


الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن به صورت گسترده دنیای سئو را دچار تغییر تحول کرد. این الگوریتم گوگل به صورت ویژه اسپم‌ها و روش‌های لینک سازی را مورد هدف قرار داد.


الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم یک روش جدید برای درک معنای واقعی یک عبارت جستجو شده است. استفاده از مترادف کلمات کلیدی با مرغ مگس‌خوار بهینه شده است. گوگل به جای لیست کردن نتایج با عبارات یا کلمات کلیدی دقیق، اکنون نتایج بیشتر و گسترده‌تری را در رابطه با یک موضوع نشان می‌دهد.


الگوریتم گورخر

اولین چیزی که باید در مورد الگوریتم گورخر باید بدانید این است که این الگوریتم مبتنی بر فروش اینترنتی و تجارت الکترونیکی است. بنابراین اگر وب سایت شما چیزی نمی‌فروشد و از سبد خرید در وبسایت خود استفاده نمی‌کنید، این بروزرسانی گوگل تاثیری چندانی بر روی سایت شما نخواهد داشت. حداقل می‌توان گفت، مرحله اول اجرای آن احتمالا بر روی وب سایت شما تاثیر نخواهد گذاشت. در حالی که احتمالا بعضی از شما همین الان نفس راحتی می‌کشید، برخی از وبسایت‌های فروشگاهی دچار هراس و مشکل شده‌اند.


در واقع گوگل با راه اندازی الگوریتم گورخر می‌خواهد فروشگاه‌های بی‌کیفیت و یا در مواردی کلاهبردار را از صفحه نتایج جستجو خود پاک کنند، تا بتواند در ماموریت خود یعنی نشان دادن بهترین نتایج جستجو به کاربران خود به موفقیت برسد.


منبع : http://webnabz.com/novinmarketing-seo-services/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد