آموزش دیجیتال مارکتینگ

نکات روز دیجیتال مارکتینگ رادر وبلاگ من بخوانید

آموزش دیجیتال مارکتینگ

نکات روز دیجیتال مارکتینگ رادر وبلاگ من بخوانید

بهینه سازی سایت با نوین مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ خدمات بهینه سازی سایت را به صورت حرفه‌ای ارائه می‌کند. بهینه سازی وب سایت یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود که سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند. در واقع سئو سایت باعث کسب اعتبار بیشتر سایت می‌شود که این خود باعث ظاهر شدن سایت شما در نتایج ابتدایی موتورهای جستجو مانند گوگل کروم و فایرفاکس می‌شود.


آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت ، مشاوره سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل به صورت حرفه‌ای است.


بهینه سازی وب سایت با نوین مارکتینگ


در هر ثانیه ۴۰ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. البته این میزان جستجو موضوعات بسیار متنوعی را شامل می‌شود، اما مشتریان بالقوه شما معمولا با جستجوهای مشخصی به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می‌گردند. بنابراین در صورتی که شما با آن کلمه خاص، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را برای کسب‌وکار خود فراهم می‌کنید. به زبان ساده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت موجب می‌شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بالاتر از رقبایتان دیده شوید؛ و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهید!


بهینه سازی سایت به ربات‌های موتور جستجو کمک می‌کند که راحت تر در میان صفحات سایت شما خزش کنند و محتوای سایت شما را بررسی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. 


از نوین مارکتینگ مشاوره سئو بگیرید. 

شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ مشاوره سئو خود را برای بهینه سازی سایت در سه سطح سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال ارائه می‌کند. زیرا سئو وب سایت مجموعه‌ای از این سه مورد است و در زمان کشف نقاط قوت و ضعف یک سایت هر سه مورد باید به دقت بررسی شود و برای ارتقای سئو وب سایت استراتژی متناسب ارائه شود. 


مشاوره سئو با نوین مارکتینگ

یک متخصص سئو در ابتدا محتوای سایت شما را از نظر کیفیت و کمیت بررسی می‌کند تا در ابتدا بتواند کاربر پسند بودن محتوای سایت شما را بسنجد و در قدم بعدی به بررسی این موضوع بپردازد که آیا گوگل محتوای جدید سایت شما را می‌بیند یا خیر؟


مثال : در یکی از پروژه‌های مشاوره سئو بعد از کلی بررسی متوجه این موضوع شدیم که به دلیل یک خطای غیر عمدی و بسیار نامحسوس در هنگام ریدایرکت کردن صفحات، کل سایت به حالت نو ایندکس درآمده و تمام صفحات سایت از نتایج گوگل محو شده است.


پس اگر سرعت ایندکس شدن جدیدترین محتوا در طول چند هفته بررسی می‌شد قبل از نو ایندکس شدن کل سایت، مشکل به سرعت اعلام و وارد فاز پیگیری می‌شد.


خوشبختانه با اصلاح تمام ریدایرکت ها، سایت بعد از مدت کوتاهی در نتایج جستجو ظاهر شد.


در زمان مشاوره سئو علاوه بر نکات بهینه سازی سایت به نکات مربوط به بهینه سازی نرخ تبدیل نیز باید توجه ویژه ای داشت. می‌توان گفت مشاوره سئو در واقع مجموعه تکنیک های بهینه سازی سایت است که یک متخصص سئو برای بهبود نرخ تبدیل سایت شما، آن را ارائه می کند و موجب رشد رتبه های شما در نتایج جستجوی گوگل می شود. تکنیک هایی که در مشاوره سئو ارائه می‌شود روش‌هایی تست شده در پروژه‌های سئو مشابه است اما استراتژی اجرای آن با توجه به ماهیت سایت شما و تحلیل سایت رقبایتان پیاده سازی می‌شود.


 بهینه سازی نرخ تبدیل در نوین مارکتینگ چگونه ارائه می‌شود؟


در واقع نرخ تبدیل عبارت است از میزان تبدیل شدن کاربر عادی به مشتری واقعی . اما در هر سایت ممکن است نرخ تبدیل با اهداف متفاوتی تعریف شود. به عنوان مثال در یک سایت اگر کاربر برای دانلود فیلم آموزشی اقدام کند در واقع تبدیل اتفاق افتاده است اما در یک سایت فروشگاهی با انجام خرید از سایت و تکمیل شدن درگاه پرداخت، تبدیل اتفاق می‌افتد.  با بهینه سازی نرخ تبدیل می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید. 


شرکت نوین مارکتینگ با ارائه خدمات بهینه سازی نرخ تبدیل هر آنچه که برای یک فروش اینترنتی موفق نیاز دارید را به سایت شما تزریق میکند.


بهینه سازی نرخ تبدیل یا CRO در واقع از دو بخش داده محور و انسان محور تشکیل شده است. داده‌ها در دنیای آنلاین مزیتی هستند که در دنیای آفلاین از آن بی‌بهره‌ایم. بنابراین لازم است برای جمع‌آوری داده‌های درست زودتر دست به کار شوید. 


خدمات بهینه نرخ تبدیل نوین مارکتینگ در سه سطح طراحی سایت، بهینه سازی سایت وتبلیغات کلیکی ارائه می‌شود. 


آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت با هدف بهینه سازی نرخ تبدیل خدمات سئو سایت خود را ارائه می‌کند . برای درخواست بهینه سازی وب سایت و مشاوره سئو به https://novinmarketing.com/ مراجعه کنید.

منبع : https://vigiato.net/p/155812


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد