آموزش دیجیتال مارکتینگ

نکات روز دیجیتال مارکتینگ رادر وبلاگ من بخوانید

آموزش دیجیتال مارکتینگ

نکات روز دیجیتال مارکتینگ رادر وبلاگ من بخوانید

رشد سئو سایت با نوین مارکتینگ

سئو سایت یک روش حرفه‌ای برای رشد سایت شما و رتبه گرفتن سایت در نتایج جستجو با کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری شما می‌باشد. در صورتی که شما با آن کلمه خاص، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را برای کسب‌وکار خود فراهم می‌کنید. به زبان ساده سئو و بهینه سازی وب سایت موجب می‌شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بالاتر از رقبایتان دیده شوید؛ و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهید!


با افزایش ورود کسب‌وکارها به بستر وب، بهینه سازی وب سایت یک روش رقابتی به صرفه برای انواع سایت‌های فروشگاهی، شرکتی و شخصی می‌باشد. سئو سایت با هدف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می‌شود تا بتواند اعتبار بیشتری را توسط گوگل دریافت کند. هر سایتی که اعتبار بالاتری داشته باشد در رتبه‌های بالاتری در نتایج جستجو ظاهر می‌شود. خدمات سئو نوین مارکتینگ در چند سطح ارائه می‌شود:


تدوین استراتژی محتوا


امروزه عمر کسب‌و‌کارهایی که فاقد وب‌سایت هستند رو به پایان است، از این رو برای هدف‌گیری مشتریان راهی جز طراحی سایت اختصاصی با رابط کاربری مناسب ندارید و این دقیقا کاری است که تیم طراح سایت نوین مارکتینگ برای شما به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد.


بعد از طراحی سایت اصولی و بهینه نوبت به تولید محتوای با کیفیت می‌رسد. در واقع یک اقدام مهم برای رشد سئو سایت داشتن یک استراتژی قوی برای تولید محتوای با کیفیت و اصولی می‌باشد. هر حوزه کاری نیازمند تولید محتوای تخصصی و منحصر به فرد در حوزه مربوط به خود می‌باشد. تیم تولید محتوای نوین مارکتینگ خدمات تولید محتوای ارگانیک و سئو شده را به صورت حرفه‌ای ارائه می‌کنند. تولید محتوای سئو شده به معنی بهینه سازی محتوا برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل است. این بدین معنی است که هر محتوایی که نگارش می‌شود باید فاکتورهای مربوط به سئو سایت در آن لحاظ شود تا بتواند در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر شود. محتوا‌های سایت معمولا در بخش بلاگ یا معرفی محصولات قرار می‌گیرد.


انتشار و توزیع محتوا

بعد از ایندکس شدن محتوای داخل سایت گام مهم بعدی انتشار و توزیع آن در کانال‌های دیگر بازاریابی دیجیتال است تا کاربران بیشتری آن را ببینند، بخوانند، به اشتراک بگذارند و به سایت ما برای خواندن ادامه مطلب مراجعه کنند. ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های قدیمی و پرطرفدار برای توزیع محتواست.


زمانی که از سرویس‌های ارسال ایمیل انبوه استفاده می‌کنید این امکان برایتان فراهم می‌شود که بتوانید نرخ کلیک و نرخ تبدیل ایمیل خود را با رصد کردن رفتار کاربران به دست آورید این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتواند کمپین‌های ایمیل مارکتینگ آینده خود را بهینه کنید.


لینک سازی داخلی سایت

بعد از پیاده سازی استراتژی محتوا باید لینک سازی داخلی سایت بر اساس محتوای درج شده انجام شود. لینک سازی داخلی بخش مهمی از سئو داخلی سایت است که به ربات‌های گوگل برای خزش راحت‌تر بین صفحات مختلف سایت شما کمک می‌کند. این کار باعث سرعت بخشیدن به فرآیند ایندکس صفحات می‌شود و ماهیت موضوعی سایت شما را برای گوگل روشن می‌سازد تا گوگل بتواند به درستی درک کند سایت شما در حوزه چه کلمات کلیدی قابلیت رنک گرفتن دارد.


افزایش سرعت سایت


در بحث سئو و بهینه سازی سایت یک فاکتور تعیین کننده برای سرعت سایت، سئو تکنیکال یا همان سئو فنی سایت می‌باشد. برای افزایش سرعت یک سایت و موبایل فرندلی بودن سایت نیاز است تا تیم فنی بر روی کدهای سایت تغییراتی را جهت بهینه سازی انجام داده تا بدین شکل بتوان زمان لود سایت را هم برای کاربر موبایل هم کاربر دسکتاپ به حداقل رساند. سرعت لود سایت تاثیر زیادی در رشد رتبه‌های سایت دارد.


گرفتن بک لینک با کیفیت

بعد از آنکه محتوای سایت شما به حد مطلوبی رسید و تمام فاکتورهای سئو مربوط به سئو داخلی سایت شما تکمیل شد نوبت به گرفتن بکلینک‌های با کیفیت برای صفحات مختلف سایت می‌رسد. بک لینک در واقع این سیگنال را به گوگل می‌دهد که محتوای این سایت به حدی ارزشمند و با کیفیت است که سایر سایت‌ها به عنوان یک منبع به آن لینک می‌دهند. در شرایطی که رتبه‌های سایت شما در صفحه دوم نتایج ظاهر شده اند گرفتن بک لینک کمک زیادی به رشد رتبه‌های سایت شما و رسیدن به صفحه اول می‌کند. برای دریافت خدمات سئو سایت اینجا را کلیک کنید.


الگوریتم‌های موثر در رتبه بندی نتایج

گوگل برای بررسی سایت‌ها و رتبه بندی نتایج از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که ما آن‌ها را تحت عنوان الگوریتم‌های گوگل می‌شناسیم. در واقع این الگوریتم‌ها هستند که محتوای داخل سایت و کیفیت بک لینک‌های خارج از سایت را بررسی می‌کنند و به آن‌ها امتیاز می‌دهند و این امتیازها را در رتبه بندی نتایج لحاظ می‌کنند. از الگوریتم‌های معروف گوگل می‌توان به دو الگوریتم مهم  گوگل پاندا و پنگوئن اشاره کرد.


 الگوریتم پاندا

مبارزه با محتوای بی کیفیت و حذف سایت‌هایی با محتوای تکراری از نتایج جستجو از وظایف اصلی الگوریتم پانداست. در نظر داشته باشید که زمانی که استراتژی محتوای شما در حال پیاده سازی است از محتوای دیگر سایت‌ها به هیچ عنوان کپی نکنید و برای جلوگیری از جریمه گوگل، محتوای دست اول و بروز تولید کنید.


الگوریتم پنگوئن

پنگوئن با درک و پردازش بهتر انواع لینک‌هایی که وب سایت‌ها و وب مسترها به دست می‌آوردند، در تلاش بوده تا اطمینان حاصل کند که لینک‌های واقعی، معتبر و مرتبط به وب سایت‌هایی که به آنها اشاره کرده‌اند رتبه بهتر دریافت می‌کنند، در حالی که لینک‌های دستکاری شده و اسپم‌ها ارزش خود را از دست میدهند.


تبلیغات در گوگل

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید و می‌توانید در زمانی که سایت شما هنوز در مراحل اولیه سئو قرار دارد و در نتایج جستجو ظاهر نشده است از تبلیغات گوگل برای نمایش سایت خود در صفحه اول نتایج جستجو استفاده کنید. در این حالت نیازی به سپری شدن چند ماه برای مشاهده نتایج ندارید و در بازه زمانی یک ساعته در لینک یک گوگل ظاهر می‌شوید.


آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ ارائه دهنده خدمات گسترده در حوزه بازاریابی اینترنتی مانند بهینه سازی سایت و مشاوره سئو می‌باشد . شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ در حوزه SEO پروژه‌های موفق زیادی را در چند سال اخیر داشته است. نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران خدمات تبلیغات در گوگل ادز را نیز ارائه می‌کند.برای  سفارش تبلیغ در گوگل و بهینه سازی سایت به NovinMarketing.com  مراجعه کنید و از خدمات سئو، ادوردز و طراحی سایت ما بهره بگیرید.


منبع : https://digiro.ir/رشد-سئو-سایت-با-نوین-مارکتینگ/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد