آموزش دیجیتال مارکتینگ

نکات روز دیجیتال مارکتینگ رادر وبلاگ من بخوانید

آموزش دیجیتال مارکتینگ

نکات روز دیجیتال مارکتینگ رادر وبلاگ من بخوانید

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

بعد از طراحی سایت، خدمات سئو و بهینه سازی سایت یکی از پرتقاضاترین خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ می‌باشد. خدمات سئو سایت در واقع شامل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد به طوری که شما بتوانند همزمان با تغییرات الگوریتم‌های گوگل و آپدیت های جدید آن، پا به پای رقبای تجاری‌تان در بستر اینترنت فعالیت کنید. 


برای داشتن یک سایت بهینه و سبک لازم است تا سایت شما به شکل بهینه طراحی و پیاده سازی شده باشد زیرا هر چقدر کدهای سایت شما تمیز تر باشد گوگل امتیاز بالاتری را برای سئو تکنیکال سایت شما در نظر میگیرد.


امروزه عمر کسب‌و‌کارهایی که فاقد وب‌سایت هستند رو به پایان است، از این رو برای هدف‌گیری مشتریان راهی جز طراحی سایت اختصاصی با رابط کاربری مناسب ندارید و این دقیقا کاری است که تیم طراح سایت نوین مارکتینگ برای شما به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد.


از نوین مارکتینگ خدمات سئو و مشاوره سئو بگیرید.


در هر ثانیه ۴۰ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. البته این میزان جستجو موضوعات بسیار متنوعی را شامل می‌شود، اما مشتریان بالقوه شما معمولا با جستجوهای مشخصی به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می‌گردند. بنابراین در صورتی که شما با آن کلمه خاص، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را برای کسب‌وکار خود فراهم می‌کنید. به زبان ساده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت موجب می‌شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بالاتر از رقبایتان دیده شوید؛ و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهید!


شرکت نوین مارکتینگ در کنار خدمات سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی خدمات مشاوره سئو نیز ارائه می‌کند. 


کارشناس سئو در پروژه‌های مشاوره سئو باید تمام جوانب سایت شما را از لحاظ کیفیت هاست و سرور، پیاده‌سازی کدهای سایت، کیفیت محتوای سایت ، کیفیت لینک سازی داخل سایت و کیفیت بک لینک‌های سایت را بررسی می‌کند و برای هر مرحله نقاط قوت و ضعف را شناسایی می‌کند تا بتواند برای بهبود آن استراتژی سئو مناسب ارائه کند. 


یک متخصص سئو در ابتدا محتوای سایت شما را از نظر کیفیت و کمیت بررسی می‌کند تا در ابتدا بتواند کاربر پسند بودن محتوای سایت شما را بسنجد و در قدم بعدی به بررسی این موضوع بپردازد که آیا گوگل محتوای جدید سایت شما را می‌بیند یا خیر؟


مثال : در یکی از پروژه‌های مشاوره سئو بعد از کلی بررسی متوجه این موضوع شدیم که به دلیل یک خطای غیر عمدی و بسیار نامحسوس در هنگام ریدایرکت کردن صفحات، کل سایت به حالت نو ایندکس درآمده و تمام صفحات سایت از نتایج گوگل محو شده است.


پس اگر سرعت ایندکس شدن جدیدترین محتوا در طول چند هفته بررسی می‌شد قبل از نو ایندکس شدن کل سایت، مشکل به سرعت اعلام و وارد فاز پیگیری می‌شد.


خوشبختانه با اصلاح تمام ریدایرکت ها، سایت بعد از مدت کوتاهی در نتایج جستجو ظاهر شد.


خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ



در تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۷ در آمریکا انجام شد مشخص شد ۸۵ درصد از کاربران بزرگسال در اینترنت از ایمیل به صورت روزانه استفاده می کنند. در صورتی که این آمار برای موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی بسیار کمتر است. پس چرا نباید به فکر ایجاد یک استراتژی درست ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی برای تجارت خود باشیم. که بیشتر به این نکات خواهیم پرداخت. همیشه به یاد داشته باشید شما در صندوق پستی مخاطبانتان مهمان هستید.


ایمیل مارکتینگ یکی از پرطرفدارترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که به شما در جذب مخاطب هدفمند کمک می‌کند. ایمیل مارکتینگ می‌تواند به منظور اعلام ارائه یک خدمت یا محصول جدید ، ارائه یک هدیه یا تخفیف یا انتشار اخبار مهم ویژه کسب و کار شما باشد. در هر صورت باید این ایمیل به قدری جذاب باشد که کاربر روی سایت کلیک کند. بنابراین از ارسال ایمیل‌های بی هدف برای کاربران خودداری کنید.


روش‌های مختلف بازاریابی اینترنتی مانند ایمیل مارکتینگ از جمله موارد مهمی هستند که می‌توانند بازدید سایت را بالا ببرند و نقش موثری در رشد سئو سایت داشته باشند. خدمات سئو و مشاوره سئو را از نوین مارکتینگ (https://novinmarketing.com/) بخواهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل ، خدمات سئو ، طراحی سایت و تولید محتوا، سئو سایت شما را برای رسیدن به نتایج ابتدایی گوگل قدرت می‌بخشد.

منبع : https://www.javanonline.ir/fa/news/1032902/خدمات-سئو-نوین-مارکتینگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد